TOLONGLA jangan hantar barang dekat suami..seksa melihat kakinya berdarah tanpa sebab

TOLONGLA jangan hantar barang dekat suami..seksa melihat kakinya berdarah tanpa sebab

TOLONGLA jangan hantar barang dekat suami..seksa melihat kakinya berdarah tanpa sebab

Assalamualaikum Semua Sy Nak Tanya Kenapa Busuk Sgt Hati Org Ye? Kesian Dekat suami sy dia punya kaki tiba² je macam tu setiap kali nak pergi kerja.

Dia kena start bulan 10, tahun lepas. Pergi berubat dekat sorang HAJI ni (Meninggal Dah Org nya) arwah Haji ni berubat pun guna ayat suci al-quran tak ada pulak nampak dia guna barang apa² ke baca ayat je. Dia kata macam kena santau. Lepas tu baik suami sy punya luka dah tak lagi kena

. selang beberapa hari kena lagi, sampai lah dapat tahu arwah Haji ni dah meninggal selepas sahaja berubat dgn dia 2minggu sebelum tu. Terkejut dengar dia dah Tak ada. Lepas tu bulan 12 hingga bulan 3skg dah tak ada kena luka mcm tu lagi. Bulan 4 ni dah masuk 2 Kali luka nya macam tu dtg semula.

Masa kena tu dia tgh keje tiba² darah banyak keluar sekali tengok. Terpaksa dia balik rumah majikan suruh balik , majikan pun kata luka dia nampak bukan luka biasa².

Hari ni jadi lagi sebelum subuh tadi tapi teruk kali ni sampai kena dekat dada dia sekali. Ya’Allah terasa perit kesian dekat dia menahan sakit macam tu. Rasa nya start dia kena sampai Skg dah lebih 10 kali dekat tempat yg sama tapi ni sampai dada memang teruk lah.

Macam Mana nak buat ya? Dulu ada pergi darussyifa pun jadi lagi. Kami bukan keluarga yg senang pun masih ada yg iri hati juga. Bukan ada harta pun kami ni. Siapalah kejam sgt buat mcm ni.

“Tak Boleh percaya benda mcm ni” ramai ckp cmni tapi bayang kan benda ni berlaku dgn tiba² tak ada langgar barang apa² tahu² darah keluar luka dalam² . Nak kami tak percaya macam mana lagi. Allah S.W.T sahaja yg tahu apa kami lalui.

Hari ni benda pelik tiba² ada. Ulat sampah banyak penuh dekat rumah entah mana dtg. Baru je semalam berubat. allahuakbar, kami berasa ketakutan melihat ulat banyak macam ni. Apakah maksudnya semua ni ??
#BantuKamiYgBolehSegera

TOLONGLA jangan hantar barang dekat suami..seksa melihat kakinya berdarah tanpa sebab

 

kisah rumah tangga

About the Author

error: Content is protected !!